Чугуївська районна державна адміністрація
Офіційний сайт
Харківська обл.
м. Чугуїв,
вул. Старонікольська, 29, тел.40-901
rda@chuguevrda.gov.ua
chuhuivska@rda.kh.gov.ua

КОРОНАВІРУС: важливе

Консультує НАДС

Оголошення

Працює Громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги

докладніше >>

Введено стільникові номери телефонів управління соціального захисту населення РДА

докладніше >>

Для екстреного реагування в Чугуївській районній державній адміністрації діють «гарячі лінії»:

докладніше >>

Архів новин

Жовтень 2020
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Н
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1

Повідомлення про корупцію

Повідомити про насилля

Чугуївщину з моніторинговим візитом відвідали представники громадської спілки «Української мережі за права дитини».

 

Візит відбувся в рамках реалізації заходів пілотного проєкту «Оцінка та реагування на виклики у сфері захисту прав дітей під час пандемії COVID-19», метою якого є сприяння в організації оцінювання потреб дитини, яка повернулася із закладів інституційного догляду і виховання на час запровадження карантину, та її сім’ї, надання відповідно до виявлених потреб соціальної підтримки щодо упередження потрапляння дітей до спеціалізованих закладів.

Під час моніторингового візиту були відвідані родини, які мали наміри влаштувати дітей до інституційних закладів, але після комплексу наданих соціальних послуг, змінили рішення і створили необхідні умови для того, щоб діти навчалися за місцем проживання.

Всього в рамках реалізації проєкту спеціалістами Чугуївського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді та служби у справах дітей райдержадміністрації здійснено 20 оцінок потреб родин в наданні соціальних послуг. В результаті проведеної роботи 14 дітей, за рішенням Комісії з питань захисту прав дитини, повернулися до інституційних закладів, а 6 – продовжать навчання за місцем проживання своїх родин.

Чугуївський район з усіх районів Харківської області показав найкращий результат у роботі в рамках даного проєкту.