Чугуївська районна державна адміністрація
Офіційний сайт
Харківська обл.
м. Чугуїв,
вул. Старонікольська, 29, тел.40-901
rda@chuguevrda.gov.ua
chuhuivska@rda.kh.gov.ua

Консультує НАДС

Архів новин

Грудень 2021
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Н
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

Повідомлення про корупцію

ДУ "Центр пробації"

Повідомити про насилля

Одна з головних цілей Мінцифри – надати кожному українцю можливість впливати на якість держпослуг. Саме для цього запускається перша всеукраїнська оцінка якості адмінпослуг.

 

Ключова точка доступу до держпослуг зараз – це ЦНАПи. Їх вже понад 2,7 тис. у різних куточках України. Лише за перше півріччя цього року люди отримали там понад 15 млн послуг. У майбутньому планується масштабувати можливість оцінки послуг на всі фронт-офіси – всі місця, де люди отримують послуги від держави.

Раніше відгуки про якість послуг у ЦНАПах збиралися різними способами та не у всіх центрах. Щоб залишити думку про сервіс, людям доводилося писати у книги скарг, коментарі у фейсбук або телефонувати до установ. Цінний зворотний зв’язок губився і не доходив до керівництва ЦНАПів, а типові проблеми лишалися невирішеними.

Відсьогодні українці зможуть оцінити якість держсервісу у будь-який зручний спосіб:

під час візиту у ЦНАПи, відсканувавши QR-код за допомогою смартфона. Наразі це доступно жителям 150 міст у 266 точках. Після
01 листопада будуть покриті QR-постерами всі ЦНАПи України;

після візиту у ЦНАПи, громадяни, що залишили номер телефону, отримуватимуть SMS- або Viber- повідомлення з опитуванням;

усно у форматі телефонного інтерв'ю. Оператори кол-центру вибірково телефонуватимуть людям, що скористалися послугами у ЦНАП, щоб уточнити, чи все було гаразд;

у ролі таємного відвідувача, що отримує та оцінює адмінпослугу у ЦНАП за конкретними показниками;

на платформі Дія.Центрів у розділі «Мапа Дія.Центрів», де можна обрати на карті свій ЦНАП та залишити відгук.